DUK

Mes visada džiaugiamės galėdami padėti, jei tik turite klausimų. Bet visada prieš susisiekiant su mumis, rekomenduojame atsakymo paieškoti žemiau esančiuose atsakymuose į dažniausiai užduodamus klausimus (DUK).

NERADOTE ATSAKYMO Į RŪPIMĄ KLAUSIMĄ?

Visada kviečiame susisiekti su mumis adresu [email protected]

Užsakymai

Pirmiausia patikrinkite el. pašto šlamšto skiltį. Jei čia nerandate savo užsakymo patvirtinimo, yra galimybė, kad Jūsų užsakymas nebuvo tinkamai užregistruotas. Susisiekite su mumis ir įsitikinkite, kad Jūsų užsakymas buvo gautas. Mokėjimas nebus nuskaičiuotas, kol nepatvirtinsime Jūsų užsakymo.

Deja, pateikus užsakymą, mes negalime pakeisti Jūsų užsakymo turinio ar adreso informacijos, nes mūsų užsakymų procesai vykdomi automatiškai. Jei norite pakeisti savo užsakymo turinį, galite užsakymą atšaukti ir pateikti naują. Jei netyčia padarėte klaidą adreso informacijoje, DPD kurjeris, taip pat, gali grąžinti siuntą mums, atsižvelgiant į klaidos tipą. Tokiu atveju jūsų užsakymas bus atšauktas ir atliktas Jums pinigų grąžinimas.

Pristatymas

Jei negavote siuntinio praėjus 5 darbo dienoms po užsakymo pateikimo, tai gali būti dėl vėlavimų pasirinktoje siuntų pristatymo tarnyboje arba dėl to, kad mūsų sandėlis yra neįprastai užimtas. Susisiekite su mumis, kad galėtume užtikrinti, jog užsakymas pasiektų Jus kuo greičiau. Atkreipkite dėmesį, kad tam tikrų kampanijų metu, pavyzdžiui, išpardavimų ar „Juodojo penktadienio“ metu, pristatymo laikas gali būti ilgesnis.

Įprastai siuntas pristatome per 2-3 darbo dienas, Jūsų pasirinktu pristatymo būdu, po užsakymo pateikimo ir patvirtinimo. Išpardavimų laikotarpiu (pvz., „Juodasis penktadienis“ ir „Kibernetinis pirmadienis“) pristatymo laikas gali kisti. Taip yra dėl užsakymų kiekio padidėjimo.

Taip, kai užsakymas bus išsiųstas, iš mūsų gausite el. laišką, kuriame bus Jūsų užsakymo sąskaita faktūra ir siuntos sekimo numeris.

Grąžinimas

Kai Jūsų grąžinimas bus užregistruotas mūsų sandėlyje, mes apdorosime jį ir stengsimės grąžinti pinigus kuo greičiau. Atkreipkite dėmesį, kad nuo jūsų paketo gavimo iki pinigų grąžinimo į jūsų sąskaitą gali praeiti iki 10 dienų.

Grąžinta suma visada bus pervesta į tą pačią mokėjimo kortelę, kurią naudojote pirkdami. Kai tik apdorosime grąžinimą, gausite el. laišką. su informacija per kiek laiko į Jūsų sąskaitą bus įskaityti pinigai. Tai priklauso nuo Jūsų banko ir to, kokį mokėjimo būdą naudojote užsakyme. Atminkite, kad grąžinimai į „Mastercard“ kreditinę kortelę trunka ilgiau, dažnai iki einamojo mėnesio + kito mėnesio.

Deja, neįmanoma pateikti prekės užsakymo su sumažinta kaina, jei pasibaigė pasiūlymo galiojimo laikas. Vietoj to, rekomenduojame iš anksto užsisakyti abiejų dydžių prekes, jei norite sužinoti, kuri iš jų Jums labiausiai tinka ir norite pasinaudoti nuolaida. Vėliau visada galite pasinaudoti savo grąžinimo teisėmis.

Jūs arba dovanos gavėjas visada gali grąžinti prekę. Išsaugokite el. paštą kartu su užsakymo patvirtinimu ir sąskaita faktūra.

Daugiau apie prekių grąžinimą skaitykite čia.

Deja, mes negalime pasiūlyti mainų paslaugos. Vietoj to, Jūsų užsakymas bus grąžintas ir galėsite pateikti naują užsakymą.

Prekes, įsigytas išpardavimo metu, galima pakartotinai užsisakyti tik tuo pačiu pasiūlymu, jei vis dar galioja pasiūlymo kainos.

Mes atliekame griežtą kokybės kontrolę ir užtikriname, kad mūsų prekės būtų reguliariai tikrinamos. Tačiau jei Jūs norite pateikti skundą dėl hummel.lt įsigytos prekės, daugiau apie tai, kaip pareikšti pretenziją, galite perskaityti mūsų grąžinimo politikoje.

Atkreipkite dėmesį, kad mes negalime nagrinėti pretenzijų dėl prekių, įsigytų kitoje el. parduotuvėje.

Mokėjimai

Išbandykite kitą naršyklę – pageidautina „Google Chrome“, „Safari“ arba „Mozilla Firefox“. Jei tai nepadeda, tai gali būti techninė klaida. Susisiekite su mumis, kad galėtume išspręsti šią problemą ir padėti jums užbaigti užsakymą.

Dovanų kortelės

Deja, mes negalime pasiūlyti įsigyti internetu dovanų kortelių, kurios leistų atsiskaityti už prekes „Hummel“ fizinėse parduotuvėse.

Kiti

Taip, mes mielai apie tai pasidomėsime. Ar ateityje prekė bus sandėlyje, ar ne, priklauso nuo gaminamo produkto ir (arba) sezono laiko. Susisiekite su mumis el. paštu [email protected] ir pateikite informaciją apie išparduotą prekę.

Deja, mes negalime grąžinti skirtumo. Vietoj to, prašome grąžinti užsakymą ir pateikti naują.

Susisiekti

Vis dar turite klausimų?