Jeigu Jums netiko ar nepatiko užsakytų ir pristatytų prekių spalva, modelis, dydis ar kiti parametrai – galite grąžinti ją mums!
Grąžinimas ir garantijos
Prekių gražinimas vykdomas vadovaujantis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimo Nr. 738 redakcijos) 25 punkto nuostatomis bei Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose nustatyta tvarka.
Prekių vertinimas įsigijus prekes
Pirkėjas vertindamas įsigytas prekes gali atlikti tik tokius veiksmus, kurie būtini prekių pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Atliekant šį vertinimą vertėtų palyginti pirkėjo veiksmus su tuo, ką paprastai leidžiama daryti įprastoje „fizinėje“ parduotuvėje. Pavyzdžiui, pirkėjas turėtų drabužį tik pasimatuoti ir neturėtų jo dėvėti. Vadinasi, pirkėjas sutarties atsisakymo laikotarpiu turėtų elgtis su prekėmis rūpestingai ir jas rūpestingai apžiūrėti.
Grąžinama kokybiška prekė grąžinimo metu turi būti:
- nesugadinta
- nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeista pati prekė, jos etiketės)
- tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta iš Pardavėjo.
Kokybiškas prekes grąžinkite tokia tvarka:
Apie pageidavimą grąžinti kokybišką, bet netinkančią prekę informuokite mus el. paštu [email protected] per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų po užsakymo gavimo.
Prekių keitimas
Pirkėjui pageidaujant grąžinama prekė gali būti keičiama į alternatyvią prekę per 10 (dešimt) darbo dienų. Tokiu atveju Pirkėjas apmoka naujos prekės išsiuntimo išlaidas ir prekių kainos skirtumą (jei naujai įsigyjama prekė brangesnė). Jei naujai įsigyjama prekė pigesnė, prekių kainos skirtumą apmoka pardavėjas per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų.
Pinigų grąžinimo tvarka
Pirkėjui grąžiname visas sumokėtas sumas, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą.
Pirkėjui tenka tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos („Tiesioginių išlaidų“ sąvoka neapima jokių administracinių, prekių tvarkymo ar grąžinimo į sandėlį išlaidų, kurias dėl prekių grąžinimo patiria prekiautojas).
Netinkamos kokybės prekės
Jeigu prekė galimai neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali:
- tartis su pardavėju dėl proporcingai sumažintos prekės kainos
- grąžinti prekę pardavėjo sąskaita
Pirkėjas turi pranešti pardavėjui apie prekės kokybės reikalavimų neatitiktį ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos.
Gavę sugrąžintą prekę arba pirkėjo pateiktus įrodymus, kad prekė buvo išsiųsta, ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų grąžinsime už prekę sumokėtą kainą (įskaitant pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas).
Dėl galimai netinkamos kokybės prekės atveju pirkėjas turi išsaugoti ir turėti prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą ar jo kopiją.
Prekių grąžinimo būdai:
- į fizinę parduotuvę Kaune, adresu Jonavos g. 43A, Kaunas;
- naudodami kurjerių paslaugas: UAB V. Butkevičius ir ko, Jonavos g. 43A, 44131 Kaunas, tel. +37067997334;
- bet kuriuo paštomatu, esančiu adresu:
• Islandijos pl. 32, Kaunas ( PC Mega), tel. +370 679 97334;
• Šiaurės pr. 44, Kaunas (Norfa XXL), tel. +370 679 97334.
Prekės naudojimas ir kokybė
Visada paisykite gaminio skalbimo instrukcijų, esančių gaminio išorinėse bei vidinėse etiketėse, reikalavimų. Defektai ar kokybės pablogėjimas, atsiradęs dėl gaminio naudojimo ne tiems tikslams, kuriems tokios prekės yra paprastai naudojamos, ar dėl naudojimo nesilaikant instrukcijose nurodytų priežiūros reikalavimų, nėra laikomi nekokybiška preke ar gamykliniu broku ir jos negali būti grąžinamos taikant čia aprašytas prekių grąžinimo ir garantijų sąlygas.
Prekių garantija
Pirkėjas dėl netinkamos kokybės prekės turi teisę kreiptis į pardavėją per dvejus metus nuo daikto perdavimo dienos. Pirkėjas privalo pranešti pardavėjui apie prekės kokybės reikalavimų neatitiktį ne vėliau kaip per 3 (tris) mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos.
Vartojimo ginčai
Iškilus kokių nors klausimų, susisiekite su mumis el. paštu [email protected] arba telefonu +370 679 97334
Esant reikalui prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. [email protected], tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).